گوهرپارسی
گوهرپارسی

گوهرپارسی

دمی با شاعران معاصر

در این بخش با تعدادی از شاعران معاصر آشنا می شوید

این بخش از پایگاه رایانه ای http://sarapoem.persiangig.com/ انتخاب شد و در دسترس دوست داران شعر معاصر قرار می گیرد. 

 


 

گلچین شعر معاصر

  •  فهرست نام شاعران

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام آقای جانپور
شعر های جالبی بود ولی جای شعر های شاعر بزرگی مثل حمید سبزواری خیلی خالیه سبزواری شاعر انقلابه من فکر می کنم بهتر باشه بیشتر شعر هاش به نسل سوم معرفی بشه(ولی متاسفانه کمتر شعر هاش را تو ایترنت میشه پیدا کرد)
شاگرد شما .سودان
راستی آقای جانپور خیلی وقته آنلاین نمی شید
می خواستم سلامی به خانم جانپور و بچه بفرستم که مجبورم از این راه این کار بکنم پس بهشون سلام برسونید جای شما تو سودان خیلی خالیه هیچی صفای کلاس های ادبیات شما را نداره خوش به حال بچه های مدرسه ی شهید چمران.

هم شاگردی سلام
حق با شماست سعی می کنم این کمبود را جبران کنم از این که آنلاین هستم یا نه...
ببخشید که هستم و هست و نیست من چندان آشکار نیست. شما لطف فراوان دارید کم سعادتی از ماست امیدوارم که هرکجا هستید سالم و تندرست باشید و ما هم بتوانیم هرکجا هستیم دوستان خوبی چون شما داشته باشیم.

F.N یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://.........................................................

سلام آفای جان پور

این بیت از چه شاعری است؟


ازطرف یک دوست

گفته بودم که معلم ها پس از مدتی کار و با تجربه ای که به دست می آورند به همه نوع خط مسلط می شوند و هرنوع نوشته ای را می خوانند اما نگفتم ما نانوشته ها را هم میخوانیم. کو بیت نانوشته ی شما تا من بگویم از کیست؟
دیدی اول دوستی مون سرکارمون میذاری؟

زهرا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://zahrabaniali.blogfa.com

با عرض سلام
آقا اومدم بهتون خبر بدم ما وبلاگ مجله مونو را انداختیم وبلاگ مجله فراز(شهید چمران دخترانه)
ادرسش هم اینه:www.farazgroup5.blogfa.com
خوشحال می شیم اگر دیدن کنید از وبلاگ شهید چمران دخترانه
به امید نظرات مثبتتون آقا

سلام گروه فراز همیشه سر فراز
وبلاگ شما را دیدم و شعر نوروز آن را خواندم
نظر مثبت هم دادم راستش قشنگ بود ولی انرژی مثبت نداد

F.N سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://.........................................................

سلام آقای جان پور
باعرض پوزش یادم رفت بیت را بنویسم



تنت به نازطبیبان نیازمند مباد وجودنازکت آزرده گزند مباد.


ازطرف یک دوست

سلام نگفتم سوال سخت از من نپرس

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

درود!

آقای جانپور همه ی پست هاتون رو مطالعه نمودم! اما تا به جای حساسش میرسیدم میگفت: "ادامه مطلب" !
حال آنکه اشارت نمودن به آن کاری است بس دشوار و همت میخاهد فزونی که از ما بر نمی آید!
امید است پی بردن به هویتمان از روی لحنمان که این از ویژگی های معلمیست...!
ادعای دوستی نمیکنیم اما راه مینماییم که شاگرد شماییم از لبنان!!

بدرود!



همین که ادعای دوستی نکردی یعنی دوستی
دوصدبدرود.

عارفه پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

اون شعری که تو افتتاحیه مدرسه شهید چمران دخترانه خواندید در وصف حال بچه های قدیم بود به من ندادین
بدین دیگه آقا
می زاریم تو وبلاگ هامون ها تازه اسمتونم را هم در انتها می نویسیم
براتون دعا می کنیم

علیکم السلام
ببخشید بذارید به حساب پیرشدنمون فراموش کرده بودم
حتما برای شما ارسال می کنم ولی چون سروده ی من نیست نام مرا در پایان آن نگذارید
خوشحال می شوم کاری برای شما انجام بدهم
خدانگهدار

زهرا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

آقاباید خدمت این دوست که ادعای دوستی نمی کنه بگم آدم هایی که ادعای دوستی می کنن از پشت به آدم خنجر می زنن چه باشه کسایی که ادعای دوستی نمی کنن
اونا می خوان با آدم چی کار کنن دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز من
تا کنون چه از دوستان هم کلاسی خودم که ابراز دوستی می کنند و چه از این دست دوست ها که گه گاهی از سر بازی و شیطنت ادعای نارفیقی می کنند هیچ خنجری نخوردم
اگر دروغین دوستی در جایی از پشت به آدم خنجر زد کلاس درس نبوده
کلاس درس و هم شاگردی ها همه اش صفا و پاکی و یک رنگی است و این زنده نگه می دارد ما را
خوش باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام آقای جانپور ممنون از راهنماییتون نوشته ام خیلی خوب شد
و یه نکته دیگه اینکه منم با خانم بنی علی موافقم این آهنگ خیلی غمگینه دلمون گرفت تو غربت نمیشه عوضش کنید
شاگرد شما. سودان
به امید دیدار آقای جانپور

سلام
به روی چشم
دنبال اینم که یک آهنگ تار یا دف یا یک موسیقی سنتی زیبا پیدا کنم
نوشته ات را هم برای من بفرست
پیروز و سربلند باشید

hossein دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

salam be behtarin moaleme roye zamin veblageton khili khobe
inshala hamishe moafagh va sarboland bashid

سلام به پیرمرد کلاس و بهترین دوست ما
خوب بودن شما مارو خوشحال میکنه
همیشه زنده باشی و خودم باشم برای جشن صدو پنجاه سالگی تو شعر بخونم

hossein دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

agha chera esme khodetono to liste shaeran nazashtid???

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام آقا
پست قشنگی بود
مخصوصا سهرابش اصلا سهراب قشنگش کرده بود
ممنون

تقدیم به همه ی اون هایی که به اشعار سهراب علاقه دارند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد