گوهرپارسی
گوهرپارسی

گوهرپارسی

چهارمین نشست همکاران ادبیات فارسی هشتم

چهارمین نشست گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی متوسطه اول شهرستان بابل پنجم بهمن ماه با حضور همکاران محترم در انجمن علمی معلمان برگزار شد.
در این جلسه پس از پاسخ به پرسش های همکاران و تبادل اطلاعات آموزشی ،
آقای ابراهیم زاده ، دبیر مدارس متوسطه اول در شهرستان بابل، تجربه ارزشمند آموزشی خود را  برای همکاران بیان نمودند و درس سیزدهم از کتاب فارسی هشتم را به شیوه مشارکتی درقالب کارگاه آموزشی تدریس کردند.
تعدادی از همکاران محترم نیز چیستان و ضرب المثل های رایج در منطقه را برای طرح در مسابقه هویت بخشی به فرهنگ بومی در اختیار گروه آموزشی قرار دادند.
ضمن تشکر از استاد عزیز، جناب آقای ابراهیم زاده ، حضور گرم یکایک همکاران محترم را ارج می نهیم و از همراهی با ارزش آنان صمیمانه تشکر می کنیم.

                     
                   

آهنگ وبلاگ گوهرپارسی

برگزاری سومین نشست

سومین نشست گروه زبان و ادبیات فارسی متوسطه اول در شهرستان بابل با حضور پرافتخار بیش از هفتاد همکار محترم ادبیات برگزار شد.

این همایش روزیکشنبه ۹۳/۱۰/۷ ازساعت ۱۵ تا ۱۷ در انجمن علمی معلمان تشکیل شد و همکاران درباره نکات مهم فارسی هشتم و شیوه های تدریس به تبادل اطلاعات و تجربیات پرداختند.

از حضورگرم و صمیمی یک یک بزرگواران سپاسگزاریم.






راهنمای تدریس مهارت های نوشتاری هفتم و هشتم

برای دریافت کتاب راهنمای مهارت های نوشتاری هفتم و هشتم روی تصویر کلیک کنید.

مزار زنده یاد سلمان قنبر هراتی

گروه آموزشی ادبیات استان مازندران در ۱۵ ابان ۹۳ با حضور در مَزَردشت تنکابن یاد و نام آذرباد، سلمان قنبر هراتی را دردل ها تازگی بخشیدند. 

آذرباد نامی است که مرحوم سلمان هراتی در پایان اشعار خود می نوشت .

یادگاران این شاعر مازندرانی ، پسر ، دختر و نوه ی مرحوم هراتی، با مهربانی و صفای تمام از گروه ادبیات استان  مازندران استقبال کردند و با حضور در جمع میهمانان پدر، از او گفتند و اشعاری خواندند .

شایسته است از سرگروه آموزشی ادبیات استان مازندران، استاد ارجمند آقای باوند و سرگروه شهرستان تنکابن سرکارخانم سامخانیان و همه عزیزانی که این دیدار شاعرانه را فراهم کردند، تشکر کنیم.