گوهرپارسی
گوهرپارسی

گوهرپارسی

نمونه فیلم برای جشنواره خوارزمی

شاهسوند برای تبلیغات خود تعدادی فیلم کوتاه اخلاقی تهیه کرده  و در سایت اطلاع رسانی خود قرار داده است. دانش آموزان پایه نهم می توانند با دیدن  این فیلم ها و نوشتن دریافت ها و احساسات خود، برای شرکت در جشنواره خوارزمی  آماده شوند.

نشانی دریافت این فیلم ها:

http://shahsavand.com/?cat=342

تالیف درس آزاد، مسابقه عکس و قصه گویی

هویت بخشی به فرهنگ بومی یکی دیگر از جشنواره های ادبی استان مازندران است . در این جشنواره دانش آموزان پایه هفتم در تالیف درس آزاد، پایه هشتم در عکس بومی و پایه نهم در قصه گویی به رقابت می پردازند. شیوه نامه ها به پیوست آمده است.

تالیف درس آزاد                          مسابقه عکس                   قصه گویی

جشنواره خوارزمی

دانش آموزان پایه هفتم و هشتم در جشنواره ادبی جوان خوازرمی ( تا مرحله کشوری)  با هم رقابت می کنند. در این جشنواره ادبی دانش آموزان  متنی ادبی از یک تصویر می نویسند. انتخاب تصویر در مرحله آموزشگاهی با همکار محترم ادبیات در مدرسه است و در سطح شهرستانی با آموزش و گروه آموزشی و در استان با ادار کل و ....    بخشنامه آن در تاریخ ۹۴/۹/۲ به مدارس ارسال شد اما شیوه نامه برگزاری آن همانند سال قبل است که به پیوست آمده است.

شیوه نامه جشنواره ۹۴- ۹۳

برای دانش آموزان پایه نهم نیزجشنواره ادبی خوارزمی  در قالب فیلم خوانی برگزار می شود. دانش آموزان با دیدن فیلم های کوتاه ۱ تا ۲ دقیقه ای برداشت و احساس ادبی خود را در باره فیلم دیده شده می نویسند. انتخاب فیلم در سطح آموزشگاه با همکار محترم در مدرسه و در سطح شهرستانی با اداره و .... است.